söndag, februari 24, 2008

Bzzzz

Dagens djur:
* Getingen!


10 kommentarer:

Linda K sa...

får jag låna honom då och då och bota min getingfobi?

Anonym sa...

*kastar en slängpuss*

Minna sa...

LindaK: självis!
Polly: han tar den i luften!

Anonym sa...

jag är också rädd för getingar, men inte nu längre :)
åh - Jack the Wasp, min favvobebis!

sara sa...

Bedårande!

Fröken Finemang sa...

Åh men jag visste att en sån pyjamas skulle va såå söt på en liten unge!!! Sen är ungen så söt i sig så det blir supersött :D

Minna sa...

Sara: hahah "Jack the wasp"
sara: :D
Heléne: dubbelt upp!

Jonna sa...

Åh, vilken fin geting :D
Volbeat är nya favoriter för mig och älsklingen också, vi såg dem live i somras, sångaren sjunger precis lika bra irl :)

Anonym sa...

Vilken söting!!!

Minna sa...

Jonna: jag har bara hört den där "garden-låten". Men jag kan tro att resten också är BRA!
Alexia: :D