lördag, februari 23, 2008

CHOCK

Dagens chock:
* Jag blir också chockad... över artikeln.

8 kommentarer:

Linda K sa...

HERREGUD!

Anonym sa...

Journalistik när den är som allra bäst!

Anonym sa...

gud alltså, nu blev jag chockad.

Attackchockad.

Anonym sa...

Jag var t.o.m där och såg det. Vilken chock det var:) Inte direkt nån skräll med de slitsarna

Anonym sa...

Jag rasar.

Anonym sa...

Det är ren å skär SKANDAAAAAL!!! Jag är i chocktillstånd! Tur man har starkt hjärta!

Anonym sa...

Nu finns det en fortsättning också, med titeln "Thérèse Andersson: Kjolen flög perfekt!".

Minna sa...

LindaK: en jesus...
Lena: brilljant!
Sara: haha! Pang boom liksom.
Fröken Ida: och du har redan återhämtat dig så pass att du kan läsa bloggar?????
Figge: då är vi två.
P: jag har svagt så för mig är det nästan livshotande.
Linda: hahaha! Oh maj!