onsdag, oktober 26, 2005

Test

Dagens roliga saker:
* Jag drömde att jag var värsta säkra sångerskan och ställde upp i Idol, brädade alla och var inte ens nervös.
* Svaret på frågan ställd till gravid kompis:
Jag: - Har ni alla babysaker och så?
Hon: - Ja, och allt är stickat. Hela Balkan stickar. Mormor, farmor, moster alla stickar... till och med min mosters granne stickar...
* För första gången refererade någon till mig som sin chef. Det var nästan som om jag tittade över min egen axel för att se vem som stod där...

Dagens trista saker:
* Att be om lite sås, och därmed få för lite sås.
* Gjorde ett personlighetstest med 100 frågor. Det var hemskt.
Ex: Av fyra alternativ kryssa i det som stämmer mest in på dig och det som stämmer in minst. Varsågod:
1. Jag blir lätt irriterad på folk.
2. Jag tar gärna över och dominerar i en grupp.
3. Jag har svårt för att avsluta saker jag åtagit mig.
4. Jag anser ofta att folk inte gör sitt bästa.

När jag lämnade in testet påpekade jag att jag inte skulle vilja vara kompis med det psyko som fyllt i det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är chefen i dig som fyllde i testet? Nu är det dags att du börjar prata om dig själv i tredje person!

Vet inte om du följt rättegången mot han som laddat ner några skivor? Nåväl, har kan du själv fixa bevis som tydligen räcker till fällande dom:

http://rixxon.net/piratbyran/

Anonym sa...

OJoj, ibland är det jobbigt att vara överklass:

http://www.expressen.se/index.jsp?d=452&a=456404&i=1&g=0

Minna sa...

Hahaha, jag vet... afternoonte på cafe Opera får en att sätta blodpuddingen i halsen.