lördag, januari 29, 2005

Timeout

Dagens roliga saker:
Inte många knop gjorda idag! Har inte sett en levande själ...

Men det är alltid roligt att:
* Att se Martin Boqvist spela handboll. Jag har aldrig sett en elitidrottsman i hans like. Han ser så trött ut. Det ser ut som om han ska somna i timeouterna. Därför är han min favvo. Skit att de förlorade mot kroaterna dock.
* AW var förbi och vi laddade ner musik från hennes snygga iPod. Så nu kommer musiktävlingen bli kolossalt bra. (och uppenbarligen har jag sett en levande själ också. Och om sanningen ska fram så såg jag tusentals när jag var nere i Skanstull...)

Dagens trsia saker:
* Trist med medicin som kostar 600 kronor! Va? Hörde jag rätt?
* Trist att jag lämnade mina kängor på jobbet i går. Men jag motiverade det med att jag inte ville ha dem på krogen. Men jag ville ha dem idag på dan.

Inga kommentarer: