måndag, juli 28, 2008

Körsbärssaft

Dagens jobbiga:
* Jag hade skrivit värsta roliga inlägget och så slarvar jag bort det när jag "kåppyopeistar". Fasiken.

Dagens kommentar:
* Kemisten kollar på friidrott. Jag hör honom säga:
- Så spelar de "Fångad av en stormvind" när Carolina Klüft hoppar. Jag tror jag spyr.

Dagens oj-vad-mycket-det-blev:
* Kokade körsbärssaft.

Dagens mat:
* Det var inte västkustsgrytan iallafall...

Dagens trista saker:
* Skoskav i 100 gradig hetta.
* Unge som luktar fisk efter västkustsgrytan...

12 kommentarer:

yllet sa...

haha!! Jag har för mig att det var den enda mat Busan kräktes av när hon var liten, allt annat slank i! :D

Linda K sa...

staaaackars lille man!

Minna sa...

Yllet: :I
LindaK: vi blandade ut det med nån fruktpuré och då gick det ner... :O

Anonym sa...

uäck, han ser ut som om han fått bajs eller nåt :)

Anonym sa...

Lilla Jack...ja, tänk om han bara visste vad som väntar i matväg, skulle han säkert svepa fiskgegget med ett leende :)

Kottemor sa...

Ou fy!!
Isch isch isch, bilderna var talande.

Graadskan sa...

Hej Minna!

Vilken fantastiskt rolig blogg du har och så roligt du skriver - precis min humor!
Jag skrattade just så högt att min kollega sprang in och undrade vad som hände...

Nu ska jag läsa mig ännu längre bakåt!

Kram Camilla

PS. Din son är nog världens charmigaste!! DS.

Anja sa...

En bild säger mer än 1.000 ord...

Anonym sa...

Vet du om att din blogg har rekommenderats i senaste "Mama"?!?!?! COOL

Minna sa...

Sara: hu.
zealot: förmodligen.
Kottemor: urks.
Graadskan/Camilla: hej! kul att du gillar! vi ses igen!
Anja: verkligen.
Anonym: ja, jag läste det på Yllets blogg! Kul. jag måste spana in.

Fåfängan sa...

Haha...underbart, så gör min lillkille också...just med västkustgryta. :-)

Minna sa...

Fåfängan: jag förstår dem!