tisdag, juli 29, 2008

Kissande hund

Dagens ätare:
* Gräsätaren. I modell Jack. Lägg honom i mitten på den största filt du nånsin kan hitta. Fortare än en gris blinkar befinner han sig på kanten, krafsandes i gräset - redo att konsumera.

Dagens man:
* En två meter lång transvestit med rullator. I uteliggarstil.

Dagens hävning:
* Jag har gjort situps, armhävningar och kissande hund. Om två veckor kommer jag vara i absolut bikiniform... Det är bäst att jag på en gång firar min nyvunna kropp med ett glas vin.

Dagens Hanna Fridén:
* Ibland har man inte orden själv. Då kan man lita på att Hanna Fridén har dem. Jag håller med henne.

7 kommentarer:

Linda K sa...

ja han var verkligen dagens man :D

Minna sa...

LindaK: den hummande galningen i kostym kom inte långt efter...

Millan sa...

Ja,vad är det med ungar och gräs egentligen? Signe har nästan tuggat i sig halva vår gräsmatta.

Anonym sa...

Dagens man var verkligen dagens garv från min sida!! Tänk så tydligt man kan se bilder framför sig!! :-D

Minna sa...

Millan. ja, här kämpar man med puréer och egentligen så skulle man baar kunna lägga ut honom på gräsmattan...
lena: Lägg till att han stod utanför NK...

Karin sa...

Har du närt en vegetarian vid din barm? Det kan väl inte tas emot särskilt väl från alla delar av släkten??

Polly sa...

Det måste ju vara samma! http://pollybloggar.blogspot.com/2008/07/dagens-transa.html