onsdag, februari 13, 2008

Packet

Dagens paket:
* Idag var jag och mormen på promenad med vagnen och passade på att hämta ut ett paket till mig! Det var ett "underhållningspaket" som innehöll:
- Den här värsta bästa filmen.
- En bok om honom.
- En bok av honom.
Och några grejjer till! Skickat till mig från allra finaste LindaK!

Dagens film:
* Idag har jag sett "Happy feet" nästan tre gånger. Jag vet inte vad som hände, men den gick liksom på repeat och nån gång kom jag inte åt fjärren och nån gång satt jag väl och småslumrade osv...

4 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Åh SÅ Snäll hon är Linda K!!

Och angående Happy Feet, tre gånger.. *fniss* Så kan det gå.. :)

Jojo sa...

Usch det låter nästan som tortyr att se den 3 gånger, jag tyckte den var lite seg. Men visst ser man fram emot när barnet är större och kan börja uppskatta alla bra filmer som finns? Som t.ex. monsters inc och wallace & gromit :)

Var dags glimtarn sa...

Tjohoo så kul med surprise! Och omtänksamt gulligt när man har en nyfödd och liksom i sin egen bubbla : )Happy Valentine! (Ps. Jag är färdig om en vecka ; )

Minna sa...

Heléne: ja, helt galet!
Jojo: Det var lite tortyr... den är ju bäst i början när han är mini...
Vardags: spännande!!!!