lördag, augusti 18, 2007

Lunch

Dagens roliga sak:
* Åt varma mackor till lunch med Pollan (och tillhörande gris), Fru K och Hedgehoggen. Följande incidenter hände:
- Polly skulle ta vatten ur tillbringaren där vattnet var smaksatt med jordgubbar. Plums... så fick hon gratis efterrätt i vattenglaset... och vi andra blev utan.
- Vi såg maränger stora som kokosnötter.
- Grisen bjöd på Ahlgrens bilar och Zoo-tabletter.
- Varken jag eller Linda rörde den där mojjan som man fick till mackan. Det där som låg bredvid.
- Sen stack vi hem.

Stora planer smiddes...

(hahah, nä, inte alls!!! Jag tycker alltid att när bloggare ses så smids det planer åt höger och vänster och så ska de starat megabloggar och tidningar och annat mediakåtigt. Men inte vi, vi käka bara lunch!)

8 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå, vill du inte säga att vi ska starta en tv-kanal?

tack för idag, det var extremtrevligt, även om vi blev utan efterrätt ;)

Minna sa...

Sara: avslöja inte våra ambitioner nu... tack själv, kul att äntligen ses!!!

Anonym sa...

Nåja, jag gav en gubbe till Linda faktiskt... ;)Men en lätt fruktdessert är aldrig fel. Haha.

Dessutom fick vi vara med om när du provade bröllopsklänning - och DET är stort!!! :D

Minna sa...

Polly: nu lät det som om det var JAG som skulle gifta mig och det ryktest måste jag genast ta död på!
Ja, du var generös mot Linda, det var du...

Anonym sa...

Åh, lät det som det..? Det var inte alls meningen! ;) *fnissar*

Minna sa...

Polly: försök inte ens...

Linda K sa...

*nynnar* here comes the bride...

jag undrar fortfarande vad det var i mojjan. kanske vill jag inte ens veta. nä. gubben var god, tack sprinter-polly!

Minna sa...

LindaK: nynna du, du kan nynna tills din lilla hals torkar ut! och när den har torkat ut så kan du smörja den med den där majonäsbollen.