onsdag, augusti 01, 2007

Inte så fet

Dagens roliga saker:
* Var på akupunktur. En kvinna frågade akupunktören:
- Har ni något örtthé för snabbare viktminksning.
- Menduäjuintesåfet!
* Jag såg en gubbe som satt på en parkbänk och kammade sig. Han var gullig.

Dagens trista saker:
* Hade en svart klänning på mig. Var på Indiska och såg en jättenajs grå mjuk stickad tröja. Skulle prova. Innan jag ens hade dragit den över huvudet var jag full med ludd från tröjan. Min svarta klänning var grå. Det blev inget tröjköp utan det införskaffades en klädrulle på HM istället...
* Paj-jäveln.
* Satte mig i trädgården för att läsa lite tidningar! I samma sekund satte grannen igång gräsklipparen och solen gick i moln.

5 kommentarer:

Anonym sa...

det är grannens fel alltihop, pajen, luddet, molnen - ja - allt!

Anonym sa...

Lova att du aldrig slutar skriva! Man får alltid dagens garv när man läser din blogg!

Minna sa...

Sara: Ja, allt! :(
Tina: lovar!!! ;D

hampa sa...

Hahahhaha.. Men va skönt att man inte är sååå fet.

En dålig dag och hon hade fått en käftsmäll..

Minna sa...

Hampa: eller hur... "men du är ju inte så fet" hahah, det är så kul!!!