onsdag, augusti 01, 2007

Fy fan

Dagens oändliga hat:
* Jag verkligen hatar IKEA! Hatar IKEA! Här lägger man ner sin själ och hjärta i att göra en skink och broccolipaj. Började med degen kl 16.00... förgräddade... Fixade avancerad äggstanning. Ska hälla ner äggstanningen i pajformen SOM ÄR FRÅN IKEA!!! Nej, deras jävla pissgrejjer kan inte hålla tätt. Äggstanningen rinner rakt igenom pajformen och sex deciliter äggstanning rinner ut över hela köket.

Jag ska fan posta den där värdelösa saken, tillsammans med alla äggstanningsindränkta disktrasor till Ingvar Kamprad! Varsågod!

5 kommentarer:

Lisette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisette sa...

Då måste jag ju bara berätta om Iittalas supersnygga fyrkantiga ugnsfasta form, som garanterat inte är lika billig som Kamprads prylar, bara är skit. Köpte en - som sprack när jag tog ut den ur ugnen, köpte en ny - den sprack också. Gick tillbaks med 2 trasiga formar och som tur var fick jag ersättning i form av andra varor. För inte ville jag då ha en till supersnygg skitdålig form.

Minna sa...

Pyret: Bra tips. Fasiken jag skulle ha tänkt på det igår när jag var i Gustavsberg på fabriksoutleten.. men men... Har du sett thésilarna på IKEA? Om inte, spana in nästa gång... de går inte att stänga.

Anonym sa...

*Skrattar högt när jag tänker på Ingvar, han s min på bilden är kanske så han kommer att se ut när han öppnar ditt paket* !!! :-D

Minna sa...

Nilla: ja, de där disktrasorna kan nog knappast vara gosiga då...