torsdag, februari 01, 2007

Husdjur

Dagens roliga saker:
* Pratade med kollega A. Jag frågade om hon köpt födelsedagspresent till mig än. Det hade hon inte men hon funderade på att köpa ett husdjur! Hahahah, det är Kollega A i ett nötskal och min humor!
* Vidare sa hon:
"Din blog har ju asmånga besökare. Det är ju grymt ju. Jag är så stolt".
Hahah, jag blev alldeles rörd. Här är en bild på oss...

Dagens trista sak:
* Det är nära till tårar när man sprättar upp kuvertet till årets betalningsplan från CSN. (och ännu värre blir det ju när man ser beskedet)
Jag får nog sälla mig till Linda K's sällskap.


9 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med, får en klump i magen varje gång det dimper ner ett kuvert från CSN. Underbar illustration förresten / Annelie

Minna sa...

Annelie: Tack!! Ja, det är bara betala och blunda.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Hur gick det med baddräktsmodellandet undrar jag...? :-o

Minna sa...

Linda: hohojajja... resultatet såg jag aldrig men jag var med på bilden. Det var ganska kul!!!

Stila sa...

Jag gråter också över CSN i veckan!

Förresten så länkade jag till din blogg idag, så förhoppningsvis får du ytterligare några läsare nu:)

Linda K sa...

du är så välkommen :)

Anonym sa...

Åh, jag älskar CSN-brev just nu.

Att betala 2007: 0 kr stod det i mitt.

Tjohej!

Minna sa...

Stila: Ja, i kör: buhuuu! Alla är så välkomna, kul!
LindaK: Tack. Så kan vi byta recept på barkbröd och visa hur man do-re-doar...
Inger: men så är det länge sen du pluggade också... ;D

Anonym sa...

Finns det någon chans att man skulle kunna få använda den här bilden på sin egen blogg? Av tragiska skäl passar den tyvärr väldigt bra in på min situation just nu...