måndag, januari 08, 2007

Manuell

Dagens roliga saker:
* Le Chemist fick ett fransosanfall och skickade ett franskt sms till mig med texten: Jeu taime. Många av er har undrat hur det ser ut när jag ritar för hand, så då tänkte jag... eller... aum... jag tar om det. Ingen av er har visserligen frågat hur det ser ut när jag ritar för hand... så trots att ni säkert inte bryr er så kommer dagens teckning i en manuell version.


Dagens trista saker:
* Höll på att få upp middagen. Såg Jessica Simpsons rullskridskovideo. Hur mycket lipgloss kan en människa få på?

20 kommentarer:

Anonym sa...

Åh en ny style på illus. Very stylish!

Anonym sa...

Haha, Jessica har ju sitt alldeles egna märke på lipgloss! Man kan äta det! ;)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Kemisten har visat sig vara både fånig (fotbollsskorna), rolig (titt som tätt) och nu GULLIG! Vilket bedårande litet meddelande :-)
Fin bild!

hampa sa...

Ååååh, vilken fin bild! Jag kan se han där med baggen under armen och tänka på dig..

Anonym sa...

Ooh, fint!
Du e så duktig på det här! :)

Linda K sa...

så fint! vive l´amour (eller nåt, kan just inte franska)!

Anonym sa...

vad ritar du med annars? bara med musen, eller med någon penna?

Minna sa...

Cecilia: Hahah, mamma C, very stylish är verkligen ditt favvouttryck. I like!
Malin: Burr!
Linda: Många strängar på sin lyra... eller nåt!! Haha.
Hampa: Samtidigt som han diskuterar hall och spackling med J!
Jenny: tack!
Linda K: Mais oui! ??
Anonym: Ritar med musen (inte wacomplatta) i ritprogram.

Linda K sa...

mads? ja tack, volevo!

Minna sa...

Linda K:: Bjen syr, Mads vole avek toa.

Anonym sa...

WOW, imponerande!

Anonym sa...

meh, min kommentar försvann :( Ville bara säga att bilden är underbar - jag önskar jag kunde rita så bra som du :)

Minna sa...

Maria. Tack! Haha. :D
Sara: Ahmän! Bra att du ger dig på ett försök till, för det var en väldigt fin komplimang eftersom jag verkligen bara är en glad amatör!!! tack!!!

Anonym sa...

Superfint!

Minna sa...

sara: tack!

Var dags glimtarn sa...

Carino, cuccellino ; )

Linda K sa...

un baguette?

Minna sa...

Linda: ohu... lets not go there...

Polly sa...

nästan lika snygg som tröjan jag gjorde... eller, inte.. :P

Minna sa...

Polly: Jag ska trycka upp din tröja på en tröja. Det vore nåt!