fredag, september 08, 2006

Tut et salut

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dej du! Ha en excellent helg!

Linda K sa...

ha ha ha nu blev jag glad i mitt snoriga tillstånd, älskar dina bilder :D

Minna sa...

Hej hej mamma C! Tack det samma!
Linda K: Bra och krya på dig!

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig helg!

Anonym sa...

Din blogg är ju helt underbar. Bilderna är så söta!

Minna sa...

Sara: Tack, hoppas att hade en härlig helg själv. Min gick tyvärr för fort...
Hanna: Tack! Vad glad jag blir!

Anonym sa...

hej! ville bara säga att din blogg är fantastiskt kul. en kul ny upptäckt för mej. vet inte vem du är men roas av dina iakttagelser o illustrationer. keep up the good work =)

Minna sa...

Maria: Hej, jag ska göra mitt bästa. Kul att du säger hej!

Anonym sa...

Knep önskas!

För länge sen skrev du att barnen somnade halv nio när du och kemisten var barnvakter. Vi vill veta hur ni gjorde! När föräldrarna kom hem igår, efter tio, var yngste sonen fortfarande vaken! Och den andra hade just somnat.

Men de kära föräldrarna var glada ändå, de hade ju fått ta sig en burgare och ett glas vin. Och vi fick mysa med de små.

/Sis

Minna sa...

Jag tror nog att det var så att jag och Kemisten var så trista så att de somnade av uttråkning...

Fick ni titta på den där tecknade tjeckiska mullvads-filmen? det fick vi...

Anonym sa...

Haha, vi hade med egen film! Aristocats roade en av två. Den andra var mer road av tågbanan...

Men det är nog sant. Vi är roligare än ni. Lillkillen satt och storskrattade åt maken, helt utan att han gjorde nåt.

/Sis