tisdag, augusti 22, 2006

Ländryggen

Dagens trista saker:
* Grym vidrig hänsyslös träningsvärk. Som förutspås bli ännu värre imorgon.
* Min kiropraktor som genast flinade när jag nämnde min träningsvärk. Sen när jag låg på rygg/på sidan för att knäcka ländryggen satte han armbågen på min skinka och frågade om det gjorde ont. Enbart för att jävlas.
* Glömma mobilen hemma.
* Folk som sitter bredvid mig och äter gammal brun banan.
* Folk som sitter bredvid mig och äter gammal brun banan med öppen mun.

5 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

Det där med bananerna håller jag synnerligen starkt med om. Smask, smask, äcklig banan som luktar bananfluga lång väg. Och så kommer den ofelbart, frågan:

- Vill du smaka?

Uäääh.

Minna sa...

Lotten: Jag får kväljningar och måste titta bort och tänka på annat. Det är så snubbigt.
Smaka? Över min döda kropp.

Linda K sa...

om man inte äter banan själv är det en ganska äcklig frukt över huvude taget :S

Anonym sa...

HAHAHAHA! Här hemma här vi ett stående citat en gång myntat av min syster som också hatar banan i allmänhet men i synnerhet på diverse färdmedel: "Banan i bil och buss är förbjuden frukt."

Minna sa...

Linda K: Jag äter gärna en fräsch ljusgul banan, med en touch of grönt.
Cecilia: Mycket bra sagt.