måndag, maj 22, 2006

Jobb

Dagens underbara:
* I torsdags fick jag reda på att mitt viktiga möte gett resultat. Jag har fått nytt jobb! Som jag har längtat! Och eftersom det inte är en fast tjänst får jag tjänstledigt från mitt nuvarande jobb för att prova på det nya, det kan lixom inte bli bättre. Ska bli så grymt coolt/spännande/kul.


Dagens fråga:
* Hur ska jag klara mig utan Kollega A vid min sida på jobbet? Men med tanke på att många trott att vi har varit samma person på nuvarande jobbet så kanske jag kan smuggla med henne in på det nya och låtsas som att vi är en och samma där också?

Dagens trista sak:
* Köpa linsvätska. Suck vilken tråkig utgift.

Dagens PS:
* Jag tycker att hon tjejen i Los Ketchup som sa: "Un Bloody Mary por favor" kunde ha vunnit hela Melodifestivalen själv.

9 kommentarer:

Josefin sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis som fn! Glöm nu inte bort att vara cynisk och bitter bara för att du byter jobb! Några av dina bästa inlägg och bilder har varit i uppgivenhetens tecken.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Light Amber gjorde susen!! STORT grattis!

Anonym sa...

Stort grattis till nya jobbet. Vad roligt!

Minna sa...

Tack alla!!! Och Pär: om jag inte är cynisk och bitter på jobbet så är jag det hemma, så don't you worry! Hahah.

Anonym sa...

GRATTIS! (jag måste köpa light amber...)

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Puss och kram - det va du värd!
/Y

Minna sa...

Tack alla igen! Sara, jo, det ska nog annonseras ut tror jag. Jag kan lägga in ett gott ord för dig!!! ; D