fredag, april 28, 2006

Error

Dagens roliga saker:
* Läste igenom några av mina gamla blogginlägg. Skrattade gott när jag såg att Kemisten sagt att han vill starta ett busscharterbolag som heter Panschride.
* En gång för länge sen när jag satt på tbanan satt det två tonårskillar bredvid mig. Den ena nämnde Gunde Svan i nåt sammanhang och den andra utbrister:
- Men visste du att Gunde Svan tydligen var asbra på skidor förut!

Dagens trista sak:
* Jag drömde att jag fick en löneförhöjning till 29.900 kr. Trist för att det inte är sant coh aldrig kommer att bli... måste köpa en Triss idag.
* Jag satt och skulle skriva ut ca 1 000 utskrifter... satt och väntade och väntade... segt. Så gick jag och kollade, då skrev den ut sida efter sida med texten: Error. Så nu går jag hem.

3 kommentarer:

Minna sa...

Tack det samma.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Inflationen blir din räddning!

Anonym sa...

Du menar lönesänkning? (ha)