tisdag, januari 24, 2006

Långkalsingar

Dagens roliga saker:
* Hipp hipp hurra till far idag.
* Elva månader kvar till julafton.
* Det var roligt av mig när jag avbröt min kompis som höll på att berätta nåt om nåt tvprogram på trean... Eftersom jag inte har trean och eftersom hennes tbana snart skulle gå, avbröt jag henne med ett vift och ett:"Jaja, skit i det."!
* Uttrycket: "... frågor på det???". Som jag förövrigt använde idag, sa det i ett meddelande, till en kille på Rangsells, som jag aldrig träffat.

Dagens trista sak:
* Från första november till första mars bär jag långkalsingar. Varje dag! Men inte idag. Och idag var tbanan försenad och väntahallen var fylld till bredden så jag var tvungen att stå ute i snålblåsten - och jag frös fan häcken av mig.
* Det är trist att det är vinter. Letade efter ett par adresser på hitta.se och i alla deras gatubilder är tagna på sommaren. Jag längtar.
* Trist för er att det inte blev nån bild idag. Shaisse happens.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var trist för oss, får väl titta på gårdagens istället.

Anonym sa...

Dagens roliga: har precis sett nerladdade "Im going to tell you a secret" Mycket bra. I like Madonna.

hampa sa...

Av någon anledning berättade jag för kollegorna att jag bär långkalsonger från september och ganska ofta sover i lånkallingar. Den ena skrattade så myckett att han höll på sätta maten i halsen och den andra sa allvarligt "får du det för din kille?"

Anonym sa...

Ar det vinter? Hmm, var precis ute och sprang i short och t-shirt. Hehe.

Minna sa...

Flicka: Ja, gårdagens funkar bra även idag.

Cecilia: Ojoj... om jag är barnvakt... kan du ladda ner en till mig då ; D

Hampa: Det är du och jag som håller långkisbranschen levande.

Pär: Shorts! T-shirt! Oh vad härligt!!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

"Jaja, skit i det."
Hahahahahahaaha :-D