måndag, januari 23, 2006

Fiskdröm

Dagens roliga sak:
* Drömde att jag stod på en trappa som gick ner i ett tropiskt hav. I havet var det fullt av färgglada och svarta läskiga fiskar. Helt plöstligt attackerade de svarta fiskarna min hand och sögs lixom fast och de var sträva som sandpapper. Hur hårt jag än skakade armen så kunde jag inte få bort dem. Panik.


Dagens trista sak:

* Jag fick inte upp brevlådan. Låstet (!!) på den hade fruist fast. Det krävdes en kemist för att få ut posten.

* Dubbelt radavstånd...

4 kommentarer:

hampa sa...

Vad är det för bakomliggande problem som du du bearbetar i den drömmen? ;)

hampa sa...

Jag menade underliggande, inte bakomligggande..

Minna sa...

Hampa: De underliggande problemen kan ha göra med att du är omöjlig att få tag i.

Neona: Uh!

Anonym sa...

Inga drömmar om fiskögon i soppor iallafall. Alltid något.

/sis