tisdag, november 22, 2005

Recept

Dagens roliga saker:
* Kom till tbanan med en påse sopor i handen imorse. Var tvungen att hitta en papperskorg, det var inte lätt. Missade tbanan.
* Kemisten jobbar på Apoteket AB. Men han har typ aldrig varit på ett apotek. Han har ALDRIG hämtat ut på recept...tills igår. Han förstod ingenting när han FICK TILLBAKA receptet!
* Spänning på jobbet. Brandlarmet gick och brandkåren kom. Men det var bara slipdammslarm. Ingen eld, ingen rök.

Dagens trista saker:
* Thåströms låt "fan fan fan". Så trist.
* Om jag lockar håret ser jag ut som Miss Piggy.
* Jag höll på att trilla av pinn under spinningpasset. Tur att jag inte spydde. Fy fy fy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he jag har samma problem med mina spinningpass, mest för att nordamerikanarna envisas med att lägga morgonpassen klockan 06.00bright and early vilket innebär att jag får kliva upp 05.20 för att ta mig dit i dit. Oh happy joy joy men vad gör man inte för att få lite fart på benen? :)

Minna sa...

Samariana: Liket är uppackat och står nu i vardagsrummet. Mumsig... (obs - uttalas med tysk accent)

Husmus: Nej nej, 05.20... nej nej.

Cecilia: Vad förvånad man blir när man lixom upptäcker och tänker "undrar vad jag har med mig som är så tungt" så tittar man ner och tänker NEJ! Det är ju också så tydligt att man bär på sopor. Ingen kan ta det för en påse träningskläder...