onsdag, november 23, 2005

Kurt

Dagens roliga sak:
* Jag är på kurs i två dagar. Varför har man ett djupt inneboende behov att lägga till "... med Kurt" så fort man säger "jag är på kurs".

Dagens trista saker:
* En kaffekanna gick söner över mitt knä. Den sprack i botten.
* Min mobil ringde. Jag svarade. Det var en inspelad röst från Comviq som ville mig något. Kemisten frågade om jag lyssnade färdigt, men jag la på! Om det är nåt viktigt då får de fan offra en riktig person.
* Jag kanske har tandvärk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att du undermedvetet har en önskan om en rund båt - därför kan du inte säga kurs utan Kurt. Jag hoppas att du inte har hela benen fulla av tredjegradens brännskador efter kaffet?!
/Y

Minna sa...

Nä, mina ben är ok. Men min rygg är helt paj. jag knäckte till den under det pass på Friskis - SOM DU SKOLKADE ifrån!