måndag, oktober 31, 2005

Reklamfilm

Dagens roliga sak:
* Den har gått ett tag nu, men den är så fantastiskt kul... Reklamfilmen för bredband, lärarinnan som ska "sälja salami och ordna med loppmarknad". Jag svimmar av skratt.
"Ni är faktisikt här för att prata om era barn, inte nåt himla abonemang".
"Jag ska skärpa mig". Hahhahahaha

Dagens trista sak:
* Var på Friskis. Töntigt pass. Han spelade Bryan Adams som sjöng nåt i stil med "when you see your unborn child in her eyes, you know she loves you". Jag höll på att gå därifrån i protest men...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han sjöng inte med i texten då? DET hade varit bissart. Jag tycker du ska ringa och snacka med hans chef och berätta om den här incidenten.

Anonym sa...

För övrigt är stureplan.se Sveriges roligaste humor-sajt!

Minna sa...

Ja, Stureplan.se är helt fantastiskt. en verklig orgie i smaklöshet.