onsdag, februari 02, 2005

Snabel-a

Dagens roliga saker:
* Det är kul med vardagsbus. Till exempel att gömma J kaffemugg när hon är och pudrar näsan.
* Ordet snabel-a är fortfarande himla roligt. Det känns som om det ordet aldrig kommer att bli tråkigt! Snaaaabel-a!
* En treåring på Tvärbanan fick äran av sin mamma att tala om för konduktören vart de skulle. Pojken sluddrade fram stationen men konduktören hörde inte. Då sa treåringen: Vi ska till stationen där mormor bor! Jättesöt!

Dagens trista saker:
* Enligt min lilla whiteboard vid skrivbordet ska jag möta B den 13onde dec och snacka IMU (?). Jag har råkat skriva med en panna som inte går bort.
* Min nya stickade tröja bildar luddiga korvar under armarna efter den första tvätten. Buhu. Jag var tvungen att tvätta den för den stank rök.

Dagens länkar:
* Jag kan inte låta bli att undra vem hon ska gestalta.
If ya know what I mean...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite hederlig 95%ig sprit är en bra början för whiteboarden.

//Gissa vem