tisdag, december 07, 2004

Jenny in the Stock

Dagens roliga saker:
* Jag fick studentrabatt på Top Shop trots att jag inte hade giltigt studentleg med mig. Men 17-åringen i kassan manade mig att ta med mig studentkortet nästa gång!
* Vi gömde oss på jobbet för att överraska R på hans födelsedag. Kollega A trodde att R kom, så hon hoppade fram ur gömstället och skrek för att skrämma honom. Men det var inte R som kom utan hon skrämde livet ur stackars oskyldiga människor istället.
* Jag åkte i den där nya t-banevagnen i morse. Den där som är så där rymlig.

Dagens trista sak:
* Att Jennifer Lopez har lämnat Sverige. I hennes närvaro känner man sig lite extra bra. Men hur kommer det sig att Darin fick gå på festen på Hotellet och inte jag? Jag har ju också släppt en skiva!
* Alltid trist att vänta mer än fyra minuter på t-banan.

Förresten? Är det fortfarande barnarbete på gröna linjen?

2 kommentarer:

iHanna sa...

Hej Minna,
vad roligt att du börjat blogga, med listor dessutom - jag älskar listor.

Nu kanske jag kan få en förklaring till den här bilden:
http://www.ihanna.nu/fotodagbok/040711_32.JPG

hehe

kram från mig
/Hanna

Minna sa...

Jag försökte nog imponera... hahaha