tisdag, december 29, 2009

Jag är med nytt hus, kamerahus

Dagens underbara shopping:
* Idag säger jag hej till en ny familjemedlem och hans kompis. Min nya fina kamera och hans objektiv. Tack Linda för guidningen, trots att det inte blev så som vi tänkt! Familjemedlem schmamiljemedlem... han är min. Bara min.
* Och så kan jag passa på att vi var på IKEA idag. Mellan 10.01 till 10.34. Under den tiden hann vi köpa ett helt nytt kök. Eller... i alla fall nya köksluckor och handtag. Och två ramar, en klocka, batterier och dricksglas.

Dagens roliga sak:
* Idag hälsade jag på min kompis på hennes jobb. Jag älskar att besöka kompisars jobb. Titta på när de sitter på sina stolar och leker kontor, har pärmar i hyllan och är så där vuxna. Det är så konstigt, de går på möten och har klackskor och säger Q1 och Q2. Fast vi var inte så vuxna, vi hängde över hennes dator och kollade smycken och kamerahus och drack kaffe. Typiskt 32/33-åringar.

3 kommentarer:

yllet sa...

Haha! Precis!! De snackar om ROI och fan vet allt medans man själv sitter och bygger snoppar av gem typ.

Minna sa...

Yllet: hahahahahahahha! Ja precis. Och gömmer toapapper i kollegans skor och sånt!

Linda K sa...

ja se ni ungdomar... :P

/snart 38-åringen