söndag, september 28, 2008

Spännande söndag

Dagens spännande händelser:
* Vi var på ICA Bea.
* Jag och Jack kollade på när Kemisten dammsög.
* Jag och Jack kollade på när Kemisten klippte gräsmattan.
* Kemisten plockade äpplen som skulle bli mos. Men det hände aldrig.
* Jag har ringt två gånger på en Blocket-annons men säljaren svarade inte.
* Jag har packat två Tradera-paket.
* Jag har ätit: ett ägg, gröt med mos och mjölk, nudlar med blomkål, banan, mandarin, rostbiff (hemmagjord), brysselkål, sallad, mandarin, päron och popcorn. Druckit vatten.

8 kommentarer:

Polly sa...

Brysselkål?

Minna sa...

Polly: ah - GOTT!!!!!

Jojo sa...

Jag har fått i present en sån där liten plastmojäng som man låser upp kundvagnar med som det står ICA Bea på, eftersom min dotter heter Bea. Nån gång får vi väl ta oss dit så Bea får se, oh vilken spännande dag det kommer bli! ;)

Minna sa...

Jojo: Hahahah, du anar inte!

No-one sa...

Jag åt också rostbiff idag. Fast helt färdiglagad och köpt. Gills det ändå?

Minna sa...

Pixalexia: det gills!!!

Anonym sa...

nudlar med blomkål....? låter suspekt. men nyttigt :)

Minna sa...

annalingman: hehehe, en nödlösning... men det är gott! Lite mer än BARA nudlar...