söndag, september 07, 2008

Pappa betalar

Dagens roliga saker:
* Var och hälsade på i kollega As (haha) nya lägenhet. Flott! Hon berättade att hon varit och klippt sig - och att det hade gått till ungefär såhär:
- Hej, jag vill klippa mig. Jag har tagit med mig en bild.
- Aha okej. Men jag kan bara klippa en frisyr. Som Beverly Hills. Men alla har olika hår så det blir olika ändå.
* Var på HM i Solna centrum. När det var min tur stegade en liten flicka på ca tre-fyra år fram till kassan och la upp några saker. Jag fick göra mitt köp (cerisa strumpor och en lila mössa to the bebé) med henne mellan bena, då hon sprang fram och tillbaka och hämtade fler saker, medan hon ropade: - Min pappa kommer snart och betalar!

7 kommentarer:

yllet sa...

scary frisör!! dags att byta kanske..? :|

Minna sa...

Yllet: ja men det var det hon gjorde. Från han "Bobby" (Linda Rosnings frisör). På riktigt!

yllet sa...

minna: Wow!! Ni stockholmers verkar leva så flärdfullt! du är polare med en som klippt sig hos samma frisör som Linda Rosing!! Förståååår vad stort!! Själv _tror_ jag att jag såg Magnus Bäcklunds dotter på skolgården häromdagen!! Iofs stort det med..? Du vet.. Han från Fame? Med hon Jessica..?

yllet sa...

men! nu gjorde jag det igen! Skrev "Minna:" först..!

Anonym sa...

Som Beverly Hills? oahahaha - hoppas hon inte ser ut som Steve nu då ;)

Anonym sa...

Det ska börjas i tid det som snett ska bli! Här uppe i norr är det kändisfattigt, ja, eller jokkmokksjocke kanske lever än???

Minna sa...

Yllet! hahahah.
Sara: mer som David. hahaha.
Lena: Jokkmokksjokke vore ju nåt!