torsdag, september 11, 2008

Mitt lilla hus och jag

Morgonen roliga sak:
* Imorse satte jag på tvn i godan ro (?). Kl var 07 och Rapport började. Första nyheten var om fukt i småhus. Rickard Palm satt där i godan ro (??) och pratade och på bilden som illustrerar repotaget ser jag... MITT HUS! Va? Mitt och tre grannars hus står där så fint uppradade. Och sedan visas det igen i repotaget och då blev jag helt säker på att det var vi. Två vita fina små hus, ett blått och ett gult! Om det inte var så att vi har nydränerat och omgjort i källaren skulle jag blivit orolig...

7 kommentarer:

Millan sa...

Är du uppe så här tidigt och bloggar?

Minna sa...

Millan: alltid redo!

Karin sa...

Shit, jag skulle bli helnojjig, vad vet de som inte ni vet liksom! Ni kanske kan få skadestånd av TV för psykiskt lidande?

yllet sa...

:) kan ni inte få nån form av stimpengar eller nåt??

Anonym sa...

va? och så drar de ditt hus i smutsen liksom... fräckt! Snart har du Janne Josefsson i buskarna...

Minna sa...

Karin: jag ska höra efter.
Yllet: bra idé.
saar. i berberishäcken, muahhahahahah. (du vet den där elaka taggiga med små röda bär)

Anonym sa...

Ring sverker!!!