torsdag, mars 27, 2008

Facit

Dagens hur-gick-det:
* Jag kom på bussen. Fick sitta bredvid en alkistant som pratatde jättetyst. Hon berättade att hon hade tre barnbarn, 22 år, 11 år och fyra år!
* Jag kom av bussen.
* Åkte pisshiss i Gullmars.
* Jag fick blodad tand och tog 4an ner till Skanstull. Kom både av och på...
* Skulle möta Sara kl. 14.00 vid Skatteskrapan. Jag var där kl. 13.15 eftersom jag var ute i god tid. Bra planerat...
* Jack la en minikräka på min jacka.
* Jag har eventuellt tappat bort hans lilla mössa.
* Jack satt snällt i Saras famn.
* Vågade inte amma, nappflaskade istället!

UPDATE:
* Ni kan alla andas ut! Mössan är återfunnen.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar ju ha gått utomordentligt smidigt =)

Linda K sa...

*applåder!*

Anonym sa...

Det låter ju som det gick finfint :-) Jag har inte vågat mig på att åka buss än... Men pendel funkar fint till stan härifrån som tur är ;-)

Vera sa...

Men det låter som om det gick riktigt bra ju ;) heja!

Anonym sa...

Gratulerar öööödmjukast till framgången!

Anonym sa...

Yaay, va ni är duktiga! :-)

// Jenny

Anonym sa...

Du såg värsta proffsig ut, som om du inte gjort annat än spatserat med barnvagn på söder :)

Jag fick ju inte med mig Jack, annars var det helt perfa :)

Anonym sa...

Tjohooo! Grattis :-)! Visst känner man sig duktig och kompetent :-)

Anonym sa...

Hellöu, maj fränd! Verkar, som sagt, som om dagen varit värsta najsa. Kul! Är själv hemma med barn, som det heter, och kommer här med ett litet lyxtips:gå in på arstiderna.com (jodå, haha!)och beställ en låda. Man blir ju hellycklig av ekologiskt gott levererat vid dörren :D Ha det gott - igelkott

Anonym sa...

Du är ju värsta globetrottern ju!!! Kör på ba!
Jag har precis lärt mig åka rulltrappa både upp å ner med vagn å min tjej är 2,5 år (hon har oxå precis lärt sig åka rulltrappa fast helst utan vagn = mamma-barn-vagn-rulltrappekaos)!!
Jag är jätteglad för det eftersom jag har lite som hisskräck och i synnerhet för alla hissar vid tunnelbanan som det är pissgaranti på!!

Anonym sa...

Inte för kaoset alltså...

Anonym sa...

Låter som ett litet framstg det där, och lite kräk får man tåla, hihi

Ha en underbar fredag!

Linda K sa...

vad är det här för jävla skitblogg?

/anonym

Minna sa...

anonyma-LindaK: var det det bästa du hade???
hahahahahhahahah!!!!!

Linda K sa...

ja...jag vet inte hur man gör. lär mig?

Minna sa...

Abe: jo då, det gjorde det!
LindaK: tackar!
Jenny: pendel låter ännu läbbigare! :D
Vera: Hejja!!! :D
Lena: man tackar, man tackar!
Jenny: oh ja!!
Sara: hahah! Jo men visst... nä, han hängde med mig hem, han tyckte att jag var så inpyrd med kräka så han ville fortsätta med mig! Du var för fräsch!
Jessicae: som en van stroller!!!
nadia: Hellau! Smarrigt, jag ska kolla.
P: jag rulltrappade i GUllmars, det gick bra. Men jag åkte bara uppför.
Vita änglar: kräk hör ju till vardagen...
LindaK: du får gå på kurs hos mig sen. I'll teach you! Respect!

Anonym sa...

Minna - var låg mössan, jag har inte sovit sen jag fick veta att den var borta!

Minna sa...

sara: den låg UNDER honom själv! Tänk asså... han låg på den! Asså -helt gaaaalet! Naaaaw!