måndag, januari 14, 2008

Nu är det gjort


11 kommentarer:

Linda K sa...

grattis! det kan vara en av de första semlorna i år :D

Anonym sa...

stackars bebisen, helt mosad :)

Is it a bird, is it a plane - no it´s supersemlan!!

No-one sa...

Om du äter tillräckligt många semlor kanske bebisen inte får plats längre och MÅSTE komma ut?? :-D

Linda sa...

heja! en till så är saken biff!
...dvs jag tänkte som Alexia!

Anonym sa...

Ska inte du bli igångsatt eller nåt sånt snart?

hampa sa...

Om det blir en tjej kanske hon kan heta Selma?! Eller inte.. :D

Anonym sa...

Hade det varit jag där inne hade jag fått bråttom ut, för usch och fy - semlor! :D

Fast jag hade ju jättebråttom ut ändå, mer pga min mammas maratonsommar :D

Minna sa...

LuindaK: första och sista!
Sara: Yes, it was a supersemla.
Alexia: pust... nä, då får den hellre stanna...
Linda: :D
Tove: nä, det är minst en vecka kvar eftersom jag inte har gått över tiden egentligen, bara över beräknat förlossningsdatum och det är inte samma sak...
Hampa: Höhöhö.
Minna: en om året är gott! men det räcker!

Anonym sa...

Åh. Semla... Vad jag skulle vilja ha en. Eller två. Kanske slå till på tre.

Det är bra för vikten och för motivationen att ha en son som är allergisk mot komjölksprotein.

men inte för glädjen över semlor!

Minna sa...

Inger: när du slutat amma så...

e sa...

Men tänk om bebisen vill stanna längre i magen när du ger den semla! Det skulle jag vilja.