torsdag, oktober 18, 2007

Suck

Dagens suck:
* Men så jävla duktig man kan vara då! Pretto.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Piece of cake liksom. Varför ens åka till BB när man kan göra det t.ex på jobbet på lunchan eller nåt! Inte så märkvärdigt...Herre guuuud! ;)

Minna sa...

P: Tre timmar i badet? Vaddåååå? Grrr.

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen inte du har tänkt ta upp barnmorskornas värdefulla tid i mer än tre timmar!!

Minna sa...

Hanna: jag kommer hem till dig och lägger ut den på hallmattan istället!

:O

Anonym sa...

meh, då kan hon väl hålla på och föda då om det är så kul.

Det är ju bara att pluppa ut den tydligen. Ta en alvedon om du är mesig.

Tips: sluta läs hennes texter :) Eller skicka moderkakan till henne som tack för fina krönikor.

Linda K sa...

gjord för att föda barn? om jag fick det beskedet skulle jag hoppa från en bro.

Jag är nästan som du sa...

min barnmorska hävdade att jag var som gjord för att föda barn. Detta efter 19 timmars jobb (ska bespara dig detaljerna, men jag vet att orden "nu dör jag" uttalades mer än en gång) - tror de säger så till alla...

Anonym sa...

Kan man beställa en sån förlossning tro? *hm*

Anonym sa...

Jag håller med Linda K. Är det kul att höra man lika gärna kan öppna nån j...a kennel eller??

Minna sa...

Sara: hahah, tack för tipset!!!
LindaK: jag med!!!
Agneta: haha, ja förmodligen dårå!
Jenny: hon kanske kan bli surrugatmorsa...
P: kennel... hahhaha!!!

Anonym sa...

Undrar om man kan hyra henne? Jag är inte gjord för att föda barn.

Viveca sa...

Alltså jag har aldrig fött barn. Men den där artikeln va f*n? Behöver ju inte skrämma upp oss andra?

Minna sa...

Hanna: hennes nya karriär..
Viveka: V.I.L.L. H.A U.P.P.M.Ä.R.K.S.A.M.H.E.T.

Monica sa...

Suck! Vänta bara till hennes mardrömsförlossning börjar i februari och vi får läsa hennes tårdrypande historier om förlossningsskräck och "babyblues". Jag hoppas verkligen att slutkommentaren bara är ironi, för jag trodde hon var smartare än så.
/Monica

Minna sa...

Monicas penna: ojoj, ja, det hoppas jag med, annars blir jag nästan ledsen.

Jojo sa...

Ja vissa kvinnor är verkligen så himla NATUUUURLIGA. Jag är totalt tvärtom, ska rita en liten teckning om det, håll utkik i min blogg dom närmaste dagarna. Och tack för kommentaren förresten!

Minna sa...

Jojo: tack det samma. Ja... en del är tydligen skapta för att få muffen sliten i bitar!!!!

Anonym sa...

Äh, jag visste väl att hon var en tramsfia, det verkar vara jättejättelätt att få bli krönikör nuförtiden. Och få vad som helst publicerat. Föda barn är för övrigt det coolaste jag gjort i mitt liv, men ingen har sagt åt mig att jag är som gjord för att föda barn, undrar hur jag ska tolka det? ;-)

Minna sa...

Susanne: tramsfia är ordet! och ja... kraven på krönikörerna har sänkts avsevärt! Jag hoppas på "häftigt" och snabbt...