torsdag, oktober 18, 2007

Hjälm

Dagens konstiga sak:
* Kvinna med cykelhjälm på huvudet - på t-banan.

Dagens konstaterande:
* Historiska museet har en utställning om ÖTZI Ismannen. Det finns reklam i t-banan. Jag kan inte låta bli att tänka på Hipp hipp... hahhah, nån annan?

Dagens larviga:
Hörde en tjej på t-banan säga:
- Asså jag skulle aldrig våga gå av vid Skogskyrkogården. Jag har hört att det spökar där och att silvertåget avgår därifrån.
Ok, jag kan också vara lite rädd för spöken... men kom igen...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste väl varit Linda K som satt med hjälm på tunnelbanan? Hon gillar ju hjälmar och är noga med säkerheten. :D

Anonym sa...

Är det bara jag som tänker på "heeeeeeey baby OH! AH! I wanna knoooow will you be my girl" i technoaktig version?

Linda K sa...

ha ha ha jag skuloel just skriva att kvinnan me dhjälmen var jag, men "nån" hann före :P

Minna sa...

Julia: hahah, aknske var det...
hanna: berätta varför!!!
LindaK: det var ganska pinsamt... men vad gjorde du i Sandsborg sådär på kvällen???

Linda K sa...

åh nä... bara tog en promenad...

Anonym sa...

Hipp Hipp - givet! Bästa värsta! :D

Anonym sa...

Skumt! Jag såg en cykel utan ägare i min t-banevagn...

Minna sa...

LindaK: det är tillåtet!
Gabbi: visst är det!
P: skumt...

Anonym sa...

Jag skoja bara...Fast tänk om det var nån som gjorde det just igår! Det skulle va sjukt kul!!
Men varför har man cykelhjälm på t-bananen?? Galet.

Anonym sa...

Silvertåget går aldrig på gröna linjen. Röda linjen däremot.

Minna sa...

P: hahaha!!!
Pernilla: aha! är det så. men så ska det väl stanna på den där spökstationen på blå linjen????