söndag, juli 08, 2007

Tillbaka

Dagens tillbaka:
* Nu är jag halvt om halvt tillbaka... Eller som Kemisten sa:
- Du är tillbaka, du sitter i soffan, myser med mig och skrattgrinar åt gamla tanter (han syftade på den förvirrade tanten som skrapade TRISS i Nyhetsmorgon söndag). Det ger fullt utslag på min tillbaka-indikator.

Nu ska jag duscha... hahahahah. Ni kan inte ens ana när jag duschade sist och jag kan lova att det är mycket längre sen än i förrgår... (tur att jag inte ska till kiropraktorn idag)

4 kommentarer:

Pär sa...

Vadå, hur gick det för tanten?

Gällande dusch... läste en artikel av en klättrare som levt ett väldigt enkelt liv med fokus på just att klättra. Hans rekord var att ha fler klätterdagar än duschdagar . Med en ratio av 5:1! Jag känner mig slö.

Minna sa...

Utomjording: hahahah, hon var så FÖRVIRRAD!!!!! Hur kul som helst! nu har jag duschat...

Pär sa...

Jamen, vann hon?

Grattis till duschen och tillfriskningen!

Minna sa...

Jo, hon vann 200 000. Fast hon ville helt vinna 50 000 sa hon, hahhaah.