söndag, juli 08, 2007

Japaner

Lördagens sjuka aktiviteter:
* Tittade på LIVE Earth från 10.00 - 23.00. Typ utan avbrott. Sov när Kristin Lundell satt i studion och det var väl för väl... annars hade det tagit en extra dag att tillfriskna. Somnade strax innan Madonna... man kan säga att jag somnade på mållinjen.
* Fundera på vad det är med japaner och skottsrutigt. (punk svarade Kemisten)
* Drömma att man hade slajsade mördarsniglar som sushi. Sen mådde jag ännu mer illa.
* Förfasas över hur den där Sarah Brightman ser ut när hon sjunger.
* Äta lite glass.
* Tacka gud (eller var det Kemistens förtjänst?) för att RESORB fanns i huset.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer sändas ett sammandrag ur Live Earths bästa nån gång på SVT. Jag såg också så länge, somnade på slutet och förfasades över att allt var så värdelöst kasst:P Hade man vetat om sammandraget senare hade man ju sluppit kolla så länge;) Du skriver roligt. Tove

Minna sa...

Tove: :D!! Håller med, det var verkligen inte mycket som var värt att se. hade velat se Beastie Boys men redan då höll jag på att slumra in...

jag gillade dock pianisten i Keane, hahah, han som hoppade på sin stol. såg du honom? hahahah.

Anonym sa...

men gud vad äcklig du är, sniglar!!??? nu mår jag också illa och det är ditt fel, fast det var en intressant tanke ändå, liksom bara skiva och servera...

Minna sa...

Sara: hahahahah, jag hade dig i tankarna när jag skrev det. jag hämnas för majsen. fast jag drömde det på riktigt!!!!

Anonym sa...

Jag blandar ihop dem med Duran Duran, men det var nån på nån konsert som spelade keyboard på rygg och höll på, måste ju vara han då. Förresten så spelade Keane samma låtar som på Live 8 - i samma ordning. Ugnefär lika värdelöst. Samma taktik hade Duran Duran. Dom förstår jag mig inte på riktigt....:P Själv väntade jag på U2 och Madonna. Förgäves. Eftersom jag somnade. / Tove

Minna sa...

Tove: U2 var just bara skönt att slippa... bort med gubbrock... :D