måndag, juni 18, 2007

Paff

Dagens saker:
* Det händer ingenting. Ingenting som är värt att blogga om.
* Ernst härjar i torpet. Gör nåt tegelgolv. Idag på fikat sa vi nåt om Ernst då sa en av surtanterna: Jag hatar Ernst! och så var det end of discussion. Hon kan verkligen döda en konversation. Man blir liksom helt paff.
* Jag har varit på en prommenad. Mötte mina grannar och jag sa hurtigt: "Hej hej, vad skönt med en kvällsprommenad." Sen flinade jag för mig själv och kände mig rätt töntig.
* Jag bakar bullar. Har ätit deg. Det är inte bra.


Den här bilden är en lögn. Jag äger ingen turkosblå tröja med långa ärmar. Men färgen på huvvet kanske stämmer litegrann.

4 kommentarer:

dddd sa...

Det där är lite likt mig. Jag har en turkos tröja. Och här händer inte heller ett skvatt. Lustigt sammanträffande? Kanske inte.

Minna sa...

Mkyd: Du kan få låna bilden och låtsas att det är du! Så blir alla jätteförvirrade! Eller... kanske inte...

Karin sa...

Jag tycker att du borde skaffa dig en turkos tröja. Den funkar ju jättebra med håret.

Minna sa...

Karin: hahaha, ja, kanske det!!!!