tisdag, mars 06, 2007

Utmanad

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

* Om det inte finns nåt att snäcksa på så äter jag råa kikärtor.
* När jag var liten åt jag råa fiskpinnar. Det har jag dock slutat med.
* Jag bråkar egentligen aldrig med Kemisten. Men så fort vi spelar spel så väcks en enorm ilska i mig - mot honom. Nästan hat.
* Jag har beslutsångest inför inköp av små saker. Jag kan välja hårmousse i en halvtimma.
* Jag är extremt lättskrämd. För en stund sen spillde jag te över hela golvet då jag stötte ihop med Kollega E bakom ett hörn.
* Jag har för mycket skitsamma-mentalitet.

Jag utmanar:
Hampa, Karin, Hanna, Åsa S, Vardagsglimtarn' och min siss.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Utmaningen antagen och genomförd! :D

Minna sa...

Jag har inte heller vart på Ullared!

Anonym sa...

Men jag har lite närmare dit, så jag BORDE nog ha varit där...

Karin sa...

Utmaningen genomförd! Svårt var det. Man kan ju inte avslöja de riktigt skumma sakerna, då kan ju mamma bli orolig...

Linda K sa...

HA HA HA HA HA HA HA HAHA !!!! jag skrattar ihjäl mig en jesus! :D

Var dags glimtarn sa...

Ok, done : )kikärtor??

Minna sa...

Karin: Nä... det blir ju med lite modofikation...
LindaK: Bra!!! (åt vaddå förresten, allt är ju helt normalt)
Vardags: Skyller kikärtorna på min mamma...

Anonym sa...

Också genomförd!

Anonym sa...

Antagen och genomförd. Trots att jag inte fick nån kommentar i min blogg om att jag var utmanad... :-)

Minna sa...

Inger, jag har redan läst den...
ja, jag glömde bort...

hampa sa...

Utmaningen genomförd. Till hälften iallafall..