tisdag, mars 06, 2007

Drömmen

Dagens roliga saker:
* Mannen från igår (han med matlåde-frågorna) är värsta snackpåsen. Varje gång han går förbi vår forskare (som sitter i en forskar-bur mitt i korridoren) så stannar han till och frågar henne hur det går och vad hon gör osv. (alltså, han jobbar hos oss, men jag hade egentligen aldrig sett honom förräns nu - vi är väldigt många...)
* Jag och kollega M tror att vi ser en tussilago ute på gräsmattan utanför fönstret.



Idag tryter min fantasi igen. Är seg som kola i huvvet.
UPDATE:
* Shaisse, jag höll ju på att glömma... Jag fikade med Kollega A idag och hon klämmer alltid ur sig en massa sköna saker. Idag slog hon till med:
- Fan... imorse fick jag för mig att jag tyckte att Joe Labero var snygg. Jag tyckte att han hade mognat. Men sen kom jag på att jag hade fel!
Ja... vad säger man?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig kollega. Joe Labero - hahaha

Anonym sa...

Man säger... eh... ja, vad säger man?

Annie - PD sa...

Hahaha - grymt yrke dock. Tänk att kunna trolla. På rikigt :D

Minna sa...

Annicab: hahah, ja... och hon är rolig!
Tommy. man säger: Nej, du har fel.
Annie: Förvisso! :)

Linda K sa...

HA HA HA HA!!! labero har väl mognat med en 5-10 kg sådär :D

Minna sa...

LindaK: ja... jag vet! Hon måste ha vart helt yr i bollen igår morse...

Anonym sa...

Hahahahahaha... vilken skön kommentar om Joe Labero. :-D

Minna sa...

lox: haha! Ja, kan bara sägas av Kollega A!