onsdag, mars 14, 2007

Hjärnblödning

Gårdagens roliga:
* Igår var vi på Stampen. När vi gick därifrån kom det en kvinna vinglandes. Först trodde min kompis att hon var blind... men det visade sig att hon var bara så jädra packad. En i sällskapet tyckte att vi skulle be henne lyfta armarna, le och säga något sammanhängande - för att försäkra oss om att hon inte fått en hjärnblödning. Då sa Kemisten att om vi gör det så kommer hon få hjärnblödning - för hon kommer att trilla med pannan före i backen...

"Jag trodde hon var blind, men hon var bara packad."

3 kommentarer:

Linda K sa...

fniss, det kan man ju köra med nästa gång man är packad, fast bakvänt: ... nä jag är inte full jag är blind!

Kottemor sa...

Ååååh vad det är skoj att komma in här och skratta lite så kollegorna tror jag är alldeles galen:D

KRamar

Minna sa...

LindaK: Ja, bra idé. Hon var dock inte ens kapabel att säga det... hon mumlade att hennes kompischar var därinne.
Kottemor. Bra! underbart att få hejjarop från dig! Kram