fredag, februari 10, 2006

Svettig

Dagens roliga saker:
* Hipp hipp hurra, Y's dag idag!!!
* Jag hade skrivit ett inlägg om en incident från eftermiddagen. Men så upptäckte jag att den inte gjorde sig riktigt... men jag lägger ut bilden som jag hade ritat till texten iallafall. Så får ni hitta på nåt själva.



Dagens trista saker:
* Det är verkligen ett fenomen. Varje gång jag har med mig matlåda till jobbet så är det jättebra mat i lunchmatsalen, ex färsbiffar med fetaost och oliver, grillad fräsch lax. . Men när jag måste äta där, då är det panerad äcklig torsk, ärtsoppa, spagetti med vit sås.
* Fredag, klockan är runt 20. Jag vill sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

natti natti. sov så gott!

Minna sa...

Jag höll ut till kl 23. Sen däckade jag.

hampa sa...

Nu vet du hur mina fredagar ser ut. Fast jag hiner med 2 glas vin oxå :)