torsdag, februari 09, 2006

Nya lokaler

Dagens roliga saker:
* Det är härligt att kollega A är tillbaka på jobbet. Då har man aldrig tråkigt! Idag frågade jag henne om hon kollade på Antikrundan. Då gav hon mig följande svar med en frågande blick:
- Antikrundan?? Antikrundan? Jag har fan Antikrundan hemma, vi har rensat ut efter mormor. Jag måste verkligen flytta till "nya lokaler"!
* A berättade att hon pratat med sin kompis, som i sin tur berättade att hon hade hånglat med en kille vars pappa och A's pappa hade jobbat tillsammans... och hur de kom fram till det minns ingen.

5 kommentarer:

hampa sa...

Va roligt att A är hemma igen, då får jag garva ännu mer..

Lindas trädgårdsblogg sa...

Rolig A! Du skulle kunna ha en dagens A! :-)

Anonym sa...

Ja va skall man säga, jag dissade hockeyn till förmån för antikrundan. Dags att gå i förtidspension?

Anonym sa...

Jag är glad att jag äntligen har fått igång min dator och fått börja jobba igen så jag kan läsa din blogg lite mer regelbundet. Och så är det roligt att A (fortfarande kritvit?) är tillbaka.

Minna sa...

Kollaga A skrattar!!!

Kemist: Det heter sjukersättning nuförtiden...

Pär: Välkommen tillbaka. Såg på din sida att du hade det tipptopp!