söndag, januari 29, 2006

En vanlig söndag

7 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Ovanligt glad idag?

Minna sa...

Allmänt najs med söndag och speciellt eftersom Six feet under har nypremiär! jippey

Lindas trädgårdsblogg sa...

Asch, den serien borde man ju sett från början. Är det nån mening att hoppa på nu?

Minna sa...

Jag lovar, ge det två avsnitt. Sen är du hooked varje söndag i tolv veckor framöver!!!

Anonym sa...

Dina bilder är så söta och fina så man döööör!!!! Stor kram från Jenny

Har Anand Kaur sa...

Aaaargh! eller jippi förresten.

Har försök se nya inlägg på din blog i en veckas tid. Ingenting nytt, bara svartfiskarna. Min störddator har laddat en cachad sida. Morr.

Fast jag fick ju mig en trevlig stunds läsning när jag väl tryckte på reload.

Så, from me to U:
Använd reload. Ofta.

Minna sa...

Jenny: Precis som duuu!!!!!
Tillie: Undrade just vart du tatt vägen.