fredag, november 18, 2005

Rockbrud

Dagens roliga saker:
* Var på Weekday på Götgatsbacken. Jag föreslog min kollega att hon kunde ha sina svarta stövlar till de svarta jeansen hon höll upp. Då säger hon högt och ljudligt:
- Men jag vill ju inte se ut som nån jävla rockbrud!
Kanske inte helt rätt forum att kläcka en sån kommentar på...
* Sekreteraren på enheten kan inte släppa att hon tycker att jag är så lik Nina i Cardigans. Hon bara måste diskutera Cardigans med mig, hur det går för dem i Japan och allt möjligt...

4 kommentarer:

maruschka sa...

Jag har fått höra hundra ggr att jag liknar Mona Sahlin, skulle bli galen om någon skulle uppdatera mig på sossarnas taskiga siffror dagligen...*flinar*

Minna sa...

Jag undrar om sekreteraren verkligen trodde att jag kunde svara på VARFÖR det går dåligt för cardigans i japan...

Minna sa...

En kompis fick höra att hon var lik Marit pålsson. Hur kul är det?
Och jag råkade säga till en kompis en gång att hon var lik Meral Tasbas. Sen fick jag bortförklara det i typ 20 minuter...

maruschka sa...

hihi...ibland blir livet konstigt bara för man råkar säga att någon är lik någon...men det är väl charmen med det hela?...