måndag, november 21, 2005

Hiss

Dagens roliga saker:
* Det här är kul!
* Min kollega sa:
- Det är väldigt bekvämt att ha dig där. Man hinner knappt ställa en fråga, så gör du så här: "klick klick"! Så har vi svaret!
De tycker att jag är en fena på internet och de är grymt impade av att jag kan "attätcha filer".

Dagens trista saker:
* Trasig hiss. Hela dagens arbete var beroende på en hiss. Den var trasig.
* Jag skulle ha tränat... Jag hade kläder med mig - och inställningen. Men... Kemisten är nyopererad så jag var tvungen att åka till Apoteket och hämta ut smärtstillande. Det andra alternativet var att träna och åka till jourapoteket kl 03.00 inatt...
* Köpte en grej på Myrornas. En grej som var för stor för deras vanliga påsar. Så jag fick den i en svart sopsäck...

3 kommentarer:

Anonym sa...

I löööv smeknamnet "Kemisten".

Minna sa...

Ja, jag kånkade på den, och så hade jag tejpat den på mitten så det såg ut som om jag bar på ett lik. Det var lite pinsamt på riktigt!

Anonym sa...

Du kanske kan jobba extra i IT-supporten? Verkar finnas en massa fördelar:

http://www.syncmag.com/article2/0,1895,1887761,00.asp