fredag, maj 13, 2005

Hoppsan

Dagens roliga saker:
* A-S dotter har gjort en fågelholk i slöjden. Och gett till sin morfar. Holken är blå och vit. Och så står det Darin på den.
* A jobbade med mig.
* Att höra AW prata småländska. Dvs... hon härmar sin pojkvän.
* Mitt nya telefonsvarameddelande. Kemisten sa åt mig att jag inte fick säga: Eeeeeh??.... Gissa vad som hände.
* Det är vår.
* Jag har köpt värsta bästa doppresenten. Nora kommer att bli nöjd... som fan.
* Att retas.
* Att vara inne på jobbet vid 21-tiden för att hämta en grej. Kändes som om jag var värsta James Bond...
* Komiskt att behöva prata med någon när man har musik i öronen. Jag tappade min mobil i backen och jag såg att killen som satt bredvid mig på bänken tittade på mig och sa "Hoppsan". Då var jag tvungen att kontra och säga: "Oups" - men jag hörde inte ens min egen röst.

Dagens trista sak:
* Fan vad dyrt det blir när man "tar en öl".

1 kommentar:

hampa sa...

Är det trummor eller nått annat som låter högt så får ni ha det hemma hos er..