måndag, mars 14, 2005

Korvgubbe

Dagens roliga saker:
* Jag hittade en hel massa bilder från en korvfabrik bland mitt arkivmaterial. Jag smög ner ett foto på en korvgubbe i Annas väska. Min tanke var att hon skulle hitta det på tbanan men hon hittade det precis innan hon skulle gå hem. Hon bröt ihop av garv och när hon samlat tillräckligt med luft - frågade hon om det var min pappa!!!
* Ni vet att jag inte gillar att laga mat. Ett tecken på det är att jag hittade konserver som gått ut i mitt skåp. En hel massa kokosmjölk.
* Jag kan äntligen gå runt i min lägenhet. Köksbordet har stått uppfällt i en vecka pga ommålningen. Jag firade min nyvunna lycka med att snubbla rakt i i bordkanten och safta i låret i hörnet. Lär få blåmärke.

Dagens trista sak:
* Tränade på ett medelpass. Heheh...

Inga kommentarer: