fredag, december 17, 2004

Spontan och crazy

Dagens roliga saker:
* J var nära att få en Friskiskompis. En av de ökända tvillingarna tog initiativ och började prata med henne. Han sa att "det var en liten men naggande god grupp som skulle träna..." Hon höll med, men avslutade samtalet snabbt med varningsklockorna ringandes i huvudet.
* Kemissten sa hej då till mig två gånger i morse när jag låg och sov. Jag blev skitirriterad och tänkte för mig själv att det var ett jävla tjat. Sen visade det sig att han bara hade sagt hej då en gång.

Dagens trista saker:
* Folk som ger sig själva omdömet "galna, utflippade, tokiga, spontan och crazy". Eller så påstår de att deras kompisar tycker så om dem. Dessa personer är vanligtvis mycket trista och krystade. Idag har vi detta exempel. Zzzz
* Mitt Lyspysl beter sig förvirrande. Trots köldgraderna inne på kontoret så beter det sig som om att det ligger i ugnen.
* T-banan (obs, den röda som Aftonbladet har sponsrat) stannade i Gullmarsplan pga en hotfull pistolman. Jag såg honom dock aldrig. Men det var mycket poliser.
* Jag ser trist ut, blek och glåmig.
* Nikotintuggumi. Allt substitut för snus är värdelöst.
* Det vore trist att trilla i sjön. Brrr - vad kallt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, han är verkligen en fin människa. http://www.svt.se/nyheter/2001/010222/bankstudio.jpg