måndag, oktober 01, 2012

Sötsur

Dagens länk:
* Läser få bloggar. Läser ännu mer sällan bloggar "om inredning"! Men varje gång jag tittar in hos Sötsur blir jag så inspirerad och plockar in kvistar och röjer upp och plockar runt saker. Sen är det ju inte så lätt att placera snygga saker framme med en ettåring som går fram som en ångvält. Varje gång jag har glömt bort att kolla in hos henne och missat massor av inlägg blir jag så glad så glad. Tycker inte att hon är så där nervös och skitnödig som många andra inredningsinriktade bloggar är (som jag numera aldrig kollar in hos). Hon har ett riktigt hem.

2 kommentarer:

Linda sa...

TACK! :) Blir galet glad.

Minna sa...

Linda: Vad kul!!! Feel no presure! ;D
Nä,men ärligt - du har en fantastiskt inspirerande blogg, både inredningsmässigt och klädmässigt.