lördag, februari 12, 2011

Så förutsägbart att jag spyr

Dagens utbrott:
* Vid frukostbordet blev jag plötsligt asförbannad. Satt och läste Magasinet i SvD. Skummade igenom artikeln om hon den där kvinnan som bor i ett 60-tals hus i Djursholm. Och hennes fem tips på inredning. Utan att ens läsa tipsen letade jag bara efter tipset som jag visste skulle komma...:
Inred med gamla saker du tycker om - uppblandat med moderna saker.

Måste jag läsa det jävla tipset en gång till - vare sig det gäller inredning eller kläder - då spyr jag.

8 kommentarer:

Anna sa...

Word!

Minna sa...

Anna: word!

Cissi sa...

Glöm inte: "de danska designstolarna från femtiotalet fyndade xxx på en utförsäljning för 50 kronor styck" alt. "stringhyllorna hittade xxx i en gammal övergiven lada".

Malin sa...

Precis. Vi kan det nu.

Sofia sa...

Exakt. Åhhh håll bara inne med de där jädra "tipsen" liksom..

Minna sa...

Cissi: precis. Aldrig: stolarna kostade 20 000 st, men det tyckte vi att det var värt!
Malin: Zzzzz...
Sofia: ja, det är så samma sak hela tiden.

Anna sa...

Agree!!!

Minna sa...

Anna: good! :D