torsdag, december 02, 2010

Kunden

Dagens service:
* Fantastisk kundservice: Brämhults. Bokus.
* Not so fantastic: DHL. Att skylla ifrån sig på andra och därmed sätta kunden i besvär ger alltid en besk eftersmak.

6 kommentarer:

  1. och minnert! som påminner kunden när hon glömmer sig och bara gör en semibeställning! det gillar jag. känns personligt och bra.

    SvaraRadera
  2. Yllet: Hahhahah! :D

    SvaraRadera
  3. Anonym12:45 em

    Här är en till som inte har mycket till övers för DHL... :o)

    http://monasuniversum.blogspot.com/2010/11/dhl-ni-kan-do-langsamt.html
    http://monasuniversum.blogspot.com/2010/11/horrni-ni-pa-dhl.html

    //Anna

    SvaraRadera
  4. Anna: frustrerande! :(

    SvaraRadera
  5. Anonym9:46 em

    *hata dhl*
    har just varit hemma från jobbet TVÅ dgr på grund av ett paket och de har fortfarande inte lyckats leverera det! Nu är paketet "saknat" så de har även slarvat bort det.

    SvaraRadera
  6. Klanis: och då är det genast leverantörens fel, som faktiskt inte alls skickat nåt paket med dem. Sån är lagen. DHL-lagen. :(

    SvaraRadera