torsdag, juni 10, 2010

Nu?

Dagens roliga saker:
* Kollegan i korridoren som suckade och sa: Pratar du fortfarande om det där? när chefredaktören sa nåt om Stockholm marathon.
* Var på utrymningsinformation. Utrymningsledaren visade oss var brandlarmet sitter och sånt. Sen visade han oss var brandsläckarna finns. En satt precis utanför mitt rum... och jag sa:
-Satte du upp den nu eller? Noll koll.
* Jacks kärlek till morfar när morfar kom med jordgubbar.
* Mitt barn. Mitt fina ljuvliga underbara barn.

Killen som ligger och sjunger Ja må han leva för sig själv så högt att taket lyfter på kvällarna.

4 kommentarer:

Sara sa...

han är värsta underbar, det är han faktiskt :)

Linda K sa...

fina fina jack :)

No-one sa...

Vad sjukt - när jag klickade in för att kommentera tänkte jag skriva "Fina fina Jack" och såg då att LindaK redan hunnit före med exakt dom orden.

Men jag säger det ändå.
Fina fina Jack!

Minna sa...

Sara: värsta bästa!
LindaK. :D
Alexia: Hahha! :D