måndag, april 12, 2010

Vardag

Dagens tanke:
* Kollegan: - Jag inspirerades av dig igår och tog med mig kameran ut och vardagsfotograferade. 300 bilder!

Vardagsfotografering tänkte jag... sysslar jag med sånt? Och nu när jag sitter här och funderar och tittar bland mina mappar så... ja... jag vardagsfotar nog rätt mycket.

31/3. På väg till frisören.

7/4. Trädet utanför dagis.

31/3. Tunnelbanan i Skärmarbrink.
Igår, Södra länken, på väg hem från Sundby.

Idag. På väg till Ica.

Mest är det ju Jack som hamnar på bild... men då och då är det nåt annat motiv som tar plats. Jag slår ett slag för vardagsfotografering! Hepp.

2 kommentarer:

L sa...

släpar du runt på systemkamera då, eller har du en liten kompakt i fickan?

Minna sa...

L: jag har alltid en liten kompaktare i väskan. Men inte alltför sällan har jag systemkameran med mig.